Kam doručit zboží na vrácení nebo výměnu:
Scootering s.r.o., Zdeňka Fibicha 1210, 757 01 Valašské Meziříčí, Tel. +420 774 333 283, email: reklamace@scootering.cz
Vzorový formulář pro vrácení zboží: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
Neposílejte prosím zásilku jako doporučený dopis nebo balík k vyzvednutí u přepravce, není v našich silách jezdit pro zásilky k přepravcům, kdy je vždy nutné nám zásilku doručit na naši adresu.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNÍ
Spotřebitel má právo vrátit zboží koupené pomocí internetu (telefonu), tj. typického prostředku komunikace na dálku, podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve lhůtě do 14 dnů.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží do 14 dnů od doručení zboží a odstoupení od smlouvy, a to na bankovní účet uvedený v odstoupení od smlouvy v případě, že kupující vrátí zboží ve lhůtě do 14 dnů od zakoupení.
Zboží je nutné vrátit úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, včetně originálního nezávadného obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.
Vrací-li kupující zboží jako nepoužité a přitom bylo použito a které vykazuje známky opotřebení nebo bylo na přání zákazníka při nákupu upraveno, bude takové zboží odmítnout a zasláno zpět na náklady spotřebitele.
Pokud spotřebitel měl při nákupu dopravu zdarma nebo zvýhodněnou cenu za doručení z důvodu vyšší ceny nákupu, prodávající je oprávněn spotřebiteli doúčtovat cenu dopravného v nejvyšší ceně zvoleného dopravce a tuto cenu odečíst spotřebiteli z ceny vraceného zboží.
Odstoupí-li kupující od smlouvy, doručí zboží zpět prodejci spolu s vyplněným formulářem odstoupení od smlouvy, vzor viz výše.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 15-90 DNÍ
V případě vrácení zboží ve lhůtě 15-90 dní od zakoupení prodávající zašle kupujícímu na emailovou adresu uvedenou v objednávce slevový kód pro další nákup v hodnotě vráceného zboží.
Zboží je nutné vrátit úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, včetně originálního nezávadného obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.
Vrací-li kupující zboží jako nepoužité a přitom bylo použito a které vykazuje známky opotřebení nebo bylo na přání zákazníka při nákupu upraveno, bude takové zboží odmítnout a zasláno zpět na náklady spotřebitele.
Pokud spotřebitel měl při nákupu dopravu zdarma nebo zvýhodněnou cenu za doručení z důvodu vyšší ceny nákupu, prodávající je oprávněn spotřebiteli doúčtovat cenu dopravného v nejvyšší ceně zvoleného dopravce a tuto cenu odečíst spotřebiteli z ceny vraceného zboží.
Odstoupí-li kupující od smlouvy, doručí zboží zpět prodejci spolu s vyplněným formulářem odstoupení od smlouvy, vzor viz výše.
VÝMĚNA ZBOŽÍ DO 90 DNÍ
Vzhledem k složitosti, delšímu trvání a především dostupnosti požadovaného zboží na výměnu jsme možnost výměny zboží přeměnili na vrácení zboží a zakoupení nového. Ušetříte tak na poštovném a je to rychlejší.
Jak se postupuje pokud chci zboží vyměnit?
Zboží prosím vraťte dle informací výše "VRÁCENÍ ZBOŽÍ", nově vybrané zboží můžete zakoupit ihned, případně počkat na vrácení hotovosti či slevového kódu.